El 2019 ha estat un bon any per La Fira Centre Comercial que ha crescut en tots els àmbits consolidant-se com un punt de referència comercial, de moda, oci i restauració imprescindible a la ciutat de Reus i la seva àrea d’influència.

Moment de la roda de premsa celebrada a Reus

El nombre de visitants al centre va augmentar un 7,9% respecte l’any anterior i, de fet, va ser l’any de major afluència d’ençà que la Fira Centre Comercial va obrir portes. Per èpoques, un 34% de l’afluència total es va concentrar els mesos d’estiu, entre juny i setembre, sent el juliol el mes on l’increment va ser més significatiu respecte les dades de l’any anterior. Una altra dada significativa és l’augment del nombre d’espectadors dels Cinemes Axion que va créixer un 9,2%, dada que evidencia l’augment global esmentat a tot el Centre Comercial. Pel que fa a les vendes als comerços de la Fira Centre Comercial, aquestes van pujar un 5% respecte les de l’any 2018.

El nombre de visitants al centre va augmentar un 7,9% respecte l’any anterior

L’any passat va ser també molt important a nivell comercial per les obertures de fins a sis nous comerços. Al juny obria portes Udon, a l’octubre ho feien les botigues de Kiwoko i Tezenis, al novembre arribava Koröshi i al desembre ho feien Snipes i Storie Italiane – Reus Paris Londres.

Les dades del 2019 permeten saber altres detalls interessants, com el fet que un 60% dels clients accedeixen a La Fira Centre Comercial a peu o que un 37% del total de visitants que van arribar en cotxe procedien de la mateixa ciutat de Reus, seguits per percentatge destacables de persones arribades des de Vila-seca o Cambrils entre altres poblacions.

un 60% dels clients accedeixen a La Fira Centre Comercial a peu

Per comarques, dels clients que van accedir a La Fira Centre Comercial l’any passat en vehicle, un 60% procedien del Baix Camp i la resta venien de les altres comarques però especialment del Tarragonès, l’Alt Camp i la Conca de Barberà. També és destacable la presència de persones arribades del Priorat, el Baix Ebre, la Ribera d’Ebre o el Baix Penedès. Aquestes dades posen de manifest que La Fira Centre Comercial augmenta la seva presència i notorietat fora de la ciutat de Reus però i no abandona el seu objectiu de convertir-se en un referent comercial a la zona.

ELS REPTES DE 2020

La Fira Centre Comercial s’ha marcat el repte de mantenir el creixement de les vendes i les afluències de cara a aquest any 2020, augmentant la seva presència a poblacions de les comarques de la seva àrea d’influència i mantenint el seu objectiu principal que és col·laborar en la consolidació de la capitalitat comercial de Reus. Una novetat d’enguany serà la propera obertura, al llarg del primer trimestre, d’una nova botiga d’una coneguda marca.

Un altre repte és la millora del benestar del visitant a La Fira Centre Comercial. En aquest sentit, durant el 2020 són previstes diverses millores com la reforma de la terrassa de la Planta Segona o la implantació de nous serveis orientats a la millora de l’experiència del visitant. A més, es volen mantenir i millorar es estàndards d’eficiència i sostenibilitat.

 

MÉS INFO DE LA FIRA

www.cclafira.com