VIU TARRAGONA 41.

Num. 41

Informació de la revista


Segons la OICA (Organització Internacional de Fabricants de Vehicles), l’estat espanyol és actualment -març del 2018-
el vuitè fabricant mundial de vehicles, un ranquing al qual es troba davant de grans potències econòmiques com, per exemple, Brasil i França. Aquest important teixit industrial permet realitzar importants exportacions. Però per un país potent en la fabricació d’automòbils i motocicletes, és de vital importància el bon funcionament del mercat intern.

Després d’uns anys complicats per la ja superada crisi econòmica, el mercat del motor ha crescut de forma contínua fins arribar, actualment, a unes xifres de matriculacions més que satisfactòries. Les raons de l’èxit assolit són diverses, però la recuperació del mercat laboral ha estat fonamental perquè el client torni a apostar per l’adquisició d’un nou vehicle.

La renovació del cotxe respon a diferents criteris i necessitats. En alguns casos és una compra emocional, on el client es deixa seduir per la extensa i atractiva oferta existent actualment. Però els factors més importants que marquen aquesta decisió són d’altres i estan encapçalats per la seguretat. Un cotxe de nova generació pot equipar diferents dispositius destinats a potenciar la seguretat activa -actua durant la conducció- i la seguretat passiva, aquella encarregada de reduir o fins i tot eliminar les conseqüències d’un accident.

Dit això, és important recordar que Tarragona disposa d’una moderna xarxa de concessionaris de vehicles, disposada a oferir al client una experiència de compra satisfactòria. Molts d’aquests establiments porten varies dècades atenen als tarragonins a l’hora de comprar el seu cotxe. Disposen així d’una extensa i fructífera experiència que els permet oferir el millor servei.

Els temps canvien i amb ells, les necessitats i exigències de qualsevol activitat comercial. Però això, diverses marques com per exemple Mercedes-Benz, Volkswagen, Skoda, Ford o Land Rover-Jaguar, acaben de renovar per complet les seves instal·lacions, introduint les darreres tecnologies disponibles al servei del procés de compra.

Detalls de la revista

  • Data 15 abril, 2018
  • Tags Revistes

Altres revistes

Volver a arriba