Nissan Nikko Center

Promesa Cliente, programa de fidelització

Nikko Center, concessionari oficial de la Nissan a Tarragona, dóna un important pas en la relació amb els seus clients, gràcies al programa Premium de fidelització, denominat Promesa Cliente. Aquesta iniciativa ofereix grans avantatges als seus nous clients i als ja fidels a la marca

Ramon Ortiz Text | Pierre Grubius Fotos

DSC_6431La paraula clau per resumir les característiques d’aquest Programa únic al mercat és Confiança. El Programa Promesa Cliente està donant valor afegit a la marca i està permetent al client percebre el de Nissan com un producte de major qualitat.

Aquest Programa té un clar i marcat enfocament cap al client i està transformant l’oferta de serveis que ofereix Nissan. Així, més de 70.000 clients Nissan de tot Espanya han gaudit d’un cotxe de substitució gratuït des de la implantació del Programa al desembre de 2015 quan han hagut de portar el seu vehicle a revisió, el que els ha facilitat mantenir la mobilitat i seguir amb la seva vida diària sense cap impediment i sense cap cost per a ells. A més, els clients valoren amb un 9 sobre 10, la seva satisfacció respecte a la solució de mobilitat oferta per Nissan, el que dóna una idea de l’alt valor afegit que atorguen els clients de Nissan a aquest servei.

L’objectiu és oferir als clients de Nissan avantatges econòmics i les màximes facilitats de mobilitat

Promesa Cliente 4Un altre dels punts més valorats pels clients de Nissan és la transparència que atorga realitzar en el 100% dels vehicles, una revisió gratuïta per a qualsevol intervenció que es realitza en als tallers i que no només els permet tenir una visió clara de les reparacions o manteniment que ha de fer al seu vehicle en aquesta visita, sinó que s’informa de les accions de manteniment que pugui haver de fer a mig termini, permetent anticipar la seva decisió i tenint sempre la informació actualitzada.

 

El Programa Promesa Cliente no només està disponible per als clients actuals, sinó també a tots els nous que es vulguin incorporar. Nissan està anant més enllà dels seus productes innovadors i emocionants i ofereix serveis únics, com és el cas de la Promesa Cliente. Tots ells es poden beneficiar d’importants avantatges econòmics i de mobilitat al llarg de tota la vida del vehicle.

Els quatre pilars de la Promesa Cliente de Nissan són:

-Vehicle de substitució gratuït: si estem realitzant un servei de manteniment o reparant una avaria en el teu vehicle et proporcionem un vehicle de substitució gratuït per garantir la teva mobilitat.

-Assistència en carretera gratuïta i per a tota la vida: si has fet el manteniment a Nissan i tens algun contratemps a la carretera, comptes amb el Servei Nissan Assistance 24 hores al dia, 7 dies a la setmana sense cap cost.

-Revisió gratuïta del vehicle: abans de qualsevol intervenció, vam realitzar una revisió gratuïta de la teva Nissan. Així, sabràs exactament i amb total transparència el que cal fer i quant et costarà, per prendre la decisió que més et convé.

-Equiparació de preus del servei: si vols el millor i al millor preu amb l’equiparació de preus de servei, ho aconseguiràs perquè si en un altre taller t’ofereixen una oferta millor -amb peces i components genuïns Nissan-, nosaltres te la igualem.

Des de Nikko Center s’aposta per un programa pensat per oferir les millors prestacions als usuaris de Nissan

DSC_6435El Programa Promesa Cliente de Nissan és l’oferta de serveis més innovadora del mercat i està permetent una major diferenciació de Nissan respecte a altres marques. Marc Toro, Conseller Director General de Nissan Iberia, afirma que el Programa Promesa Cliente és un dels pilars bàsics per aconseguir els nostres objectius. Aquest Programa Únic al mercat espanyol i europeu està permetent que el client percebi al producte Nissan com un producte de major qualitat. Anem a potenciar aquest programa i fer-lo més visible, tant en els concessionaris com en tots els documents oficials de la marca. Nissan està augmentat l’oferta de serveis amb un clar enfocament cap al client que ens percep com una marca que compleix els seus compromisos. Tant els clients que ja són de Nissan com els nous clients que entrin a formar part de la gran família Nissan, tindran la possibilitat de gaudir d’avantatges econòmics i de mobilitat úniques al mercat a través del Programa Promesa Cliente de Nissan.

Anton Ferrater, Gerent de la Concessió NIKKO CENTER comenta que és un plaer poder comptar amb el Programa de Promesa de Client de Nissan que permet gaudir, tant als actuals com als nous clients Nissan, d’uns avantatges econòmics i de mobilitat úniques al mercat. Per tant, és moment d’acostar-se a Nikko Center (ctra. València, 206 de Tarragona) i rebre atenció personalitzada sobre els avantatges del programa Promesa Cliente.