Full Traction

«Hem aconseguit un espai únic que permet contemplar la nostra gamma de models amb total comoditat i amplitud»

Entrevistem Diego Castro, Director de Vendes de Full Traction, concessionari oficial Jaguar i Land Rover a Tarragona

Text: Ramon Ortiz. Fotos: Pierre Grubius

Full Traction estrena noves instal·lacions per atendre els seus clients. El nou Concessionari Oficial de Jaguar Land Rover està situat al km 248,8 de la ctra. De València. Quins criteris s’han tingut presents per crear la nova instal·lació? El nou disseny de l’espai Full Traction s’ha acollit als estàndards de la marca, creats sobre la base de tres criteris: transparència, absolutament necessària per facilitar l’accés als clients; flexibilitat, creada per adaptar-se a les condicions locals de les àrees on la marca es vol implantar; i modularitat, per ajustar-se a les diferents dimensions de la seva xarxa comercial.

El resultat és molt atractiu, es tracta d’un espai molt agradable… Estem molt contents amb el resultat que hem aconseguit en aquest espai únic, digne d’ambdues marques. Els interessats en Jaguar i Land Rover poden contemplar aquí una amplia gamma de models amb tota comoditat i amplitud. El disseny d’aquesta concessió va d’acord amb uns requisits que, sens dubte, ens dota de distinció, transmetent als nostres clients confiança i qualitat.

«El client arriba al nostre concessionari amb la feina feta. En la majoria dels casos ja sap perfectament quin model vol i quina configuració desitja»

Com és l’experiència d’adquisició d’un vehicle? Amb les noves tecnologies, és mes senzill. El client arriba al nostre concessionari amb la feina feta. En la majoria dels casos ja sap perfectament quin model vol i quina configuració desitja. Només ve a conèixer el preu i provar el vehicle per comprovar si és una elecció adequada.

Que destacaria de les noves instal·lacions? Es tracta d’un espai pensat per la comoditat del client. Tenim els espais de venta i post venta en un mateix nivell, un detall molt pràctic. La sala d’espera de la nova exposició és la mateixa pels dos apartats. L’espai destinat a l’exposició permet mostrar tots els models que formen les actuals gammes de Jaguar: XE, XF, XJ, F-Type i F-Pace, i de Land Rover, com són el Discovery Sport, nou Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport i Range Rover.

Després d’un segle d’èxits com a marques premium d’estil britànic, quins són els valors dels Jaguar i Land Rover? Tenen moltes coses en comú: seguretat, fortalesa… són algunes de les paraules que poden definir les nostres marques. Cada vegada s’acosten més inclús els productes. Són automòbils de luxe i qualitat. En el cas de Land Rover, cal afegir la seva capacitar per avançar per qualsevol tipus de terreny, un valor afegit. Però també tenim productes d’accés a les dues marques a preus interessants, que poden competir amb altres marques considerades més assequibles.

«Tenim productes d’accés a les dues marques a preus interessants, que poden competir amb altres marques considerades més assequibles»

Les novetats properes de producte? En breu es farà el llançament de l’E-Pace, que compartirà plataforma amb l’Evoque i després serà el torn dels híbrids endollables.

El client de Land Rover, continua tenint com a prioritats les possibilitats off road del seu vehicle? No tant per fer rutes de 4×4 o anar a caçar, que també però es un client que puja a la neu, vol un cotxe segur, que es desenvolupi be per la neu, etc. Vol això, però sense renunciar al màxim dinamisme en asfalt, la seguretat i al màxim confort de marxa. Per això estem preparant llançaments com el Range Rover Velar, a mig camí entre l’Evoque i el Range Sport.

Després de cinc anys de rotund èxit, que ha significat l’Evoque per Land Rover? Ha sigut un abans i un després que ha marcat les línies del nostre futur i, fins i tot, dels nostres competidors.

Existeix una dada significativa: les tres quartes parts dels Land Rover produïts continuen encara en funcionament… Resulta molt important, perquè marca la fidelitat del nostre client. Hem fet un canvi radical de producte però continuem mantenim al client fidel, a la vegada que captem persones que abans no es plantejaven la compra d’un Land Rover.