El comerç i el màrqueting digital fan fira

Ficommerce

FiraReus acull el 21 de març la fira del comerç i màrqueting digital

Les relacions amb els clients han canviat radicalment i les empreses s’han hagut d’adaptar a les noves estratègies de posicionament de marca i fórmules per millorar la imatge empresarial. Per això, també han hagut d’aprofitar les oportunitats de negoci i promoció que ofereix la xarxa. Tot plegat, es tractarà aquest 21 de març a través de ponències i tallers pràctics a la nova edició del Ficommerce, la fira del comerç i màrqueting digital que es du a terme anualment a les instal·lacions de firaReus. Enguany, entre altres temes, es posarà en rellevància les estratègies de fidelització de clients 2.0, tot emprant el màrqueting en línia.

Les xarxes socials han adquirit un pes d’allò més sòlid com a eina de venda

technology-792175I és que aquests receptors han esdevingut d’allò més exigents i a la vegada que molt ben informats. S’han de seduir a través de nous canals publicitaris i de contingut nou i original. Quelcom que els cridi l’atenció. El ponent Rafa Liñán, per exemple, a la seva ponència ‘Estratègies en fidelització de clients utilitzant el màrqueting online’, explicarà com ens podem diferenciar a l’hora de fidelitzar clients tot utilitzant els nous canals digital

Val a dir, que les xarxes socials han adquirit un pes d’allò més sòlid com a eina de venda. Permeten conèixer millor els gustos i els hàbits dels usuaris i poden esdevenir grans pous d’informació, dels quals les marques n’estan molt al cas. Dins aquests espais, i farà cosa de poc temps, s’hi van acoblar més contingut publicitari. És evident que la presència de les empreses s’ha fet molt palesa. Ficommerce fa enguany un pas més per arribar al públic professional a través de l’acord amb ESIC Business & Marketing School, a través del qual alguns dels ponents de la jornada són professors del centre, que treballen en departaments de marketing i comunicació de grans empreses del país.

Visibilitat i paraules clau

Per atraure trànsit a un web determinat, l’estudi de paraules clau (keywords) és essencial. Gràcies a aquesta tècnica, la identificació i la recerca d’un contingut és més senzilla. Tot plegat, també donarà visibilitat. Amb la ponent Bistra Ivanova, els assistents a la jornada de màrqueting digital coneixeran diferents opcions, gratuïtes i de pagament, per treballar aquestes keywords, com també esdevenir un autèntic caçador d’ítems. D’altra banda, en José Facchín -professor d’ESIC- també exposarà en una xerrada la importància dels continguts digitals enfocats a millorar-ne el posicionament. Així doncs, l’expert donarà directrius sobre com potenciar el contingut i així captar clients.