Renovació dels Audi TT RS Coupé i TT RS Roadster

Disponible des de 79.900 euros, Audi millora la segona generació del TT RS en totes les seves facetes per aconseguir el millor comportament dinàmic, un rendiment d’infart i unes sensacions de conducció úniques. El motor d’aquesta agressiva versió del TT, dissenyada per als conductors més exigents amb el rendiment, és el nou benzina 2.5 TFSI de cinc cilindres, fabricat en alumini. La seva potència màxima és de 400 cavalls i incrementa un 17% les prestacions.

Una transmissió S tronic de 7 velocitats i la tracció integral quattro s’encarreguen de transmetre tota la potència a l’asfalt amb la màxima adherència, distribuint la força de tracció entre els dos eixos, en funció de les necessitats. Equipa també una direcció progressiva amb reglatge específic RS que augmenta la sensació de control i precisió en el guiat.

La mecànica dels TT RS transmet una gran capacitat d’empenta i un so extraordinari. Les seves prestacions són de esportiu radical, accelerant de 0 a 100 km/h en 3,7 segons el Coupé i 3,9 segons el Roadster. La velocitat màxima està auto limitada, bé a 250 o a 280 km/h. El TT RS Coupé té un consum de 8,2 l/100 km i de 8,3 l/100 km, el Roadster.

L’aerodinàmica és un altre punt fort, incloent entrades d’aire, la graella Singleframe i un aleró posterior fix o retràctil, elements que responen a criteris d’eficiència. Les dues grans sortides d’escapament ovalades, les llandes de 19 polzades de sèrie (o 20 en opció) i els faldons laterals sobredimensionats completen el seu poderós aspecte. A l’interior destaca el display digital configurable de l’Audi virtual cockpit, amb mode específic RS.