Especial Ficommerce a fira Reus

Comprant en línia

El proper 24 de febrer firaReus acollirà Ficommerce, Fira de Comerç i Màrqueting Digital

Després de 3 exitoses edicions de la Fira de Comerç Online, FIBO, aquesta es reorienta per potenciar la vessant professional i convertir-se en un esdeveniment de referència per als professionals que treballen a través d’internet i també d’aquells responsables de les àrees comercials i de màrqueting que volen aprofitar les xarxes socials per augmentar les seves vendes.

Portada FicommerceAmb l’objectiu d’oferir una trobada sectorial i una plataforma per estar al dia de les darreres tendències en màrqueting digital, s’ha dissenyat un programa on les estratègies de posicionament de marca a través d’internet, les oportunitats de les xarxes socials per generar negoci i les tècniques més actuals de màrqueting digital seran les protagonistes.

Els assistents podran gaudir de conferències centrades en com gestionar i obtenir rendiment comercial de les xarxes socials de Facebook, Twitter, Instagram o Linkedin, el creixement de les vendes través de suports mòbils, així com en el posicionament de les APP. D’altra banda, s’oferiran eines per ajudar a la internacionalització de les botigues online. Al certamen tindran especial protagonisme els casos d’èxit liderats per empreses i professionals del territori.

El saló també oferirà conferències per a públic més avançat en els àmbits del posicionament SEO, SEM i Analytics.

Els visitants del FICOMMERCE també podran gaudir d’una zona expositiva amb la presència de diverses empreses del sector proveïdores de serveis i tecnologia.

L’entrada al saló tindrà un preu de 10 euros (alguns tallers més especialitzats tindran un cost de 20 euros). Les inscripcions es poden formalitzar al web de firaReus: www.firareus.com.

Ficommerce premiarà la millor idea de comerç digital

Amb l’objectiu de donar suport a emprenedors amb projectes de negoci en línia i de fomentar l’esperit empresarial i les iniciatives innovadores, firaReus ha convocat la primera edició dels Premis Ficommerce.

Hi podran participar aquelles persones que tinguin un projecte emprenedor de creació d’un negoci en línia que encara no hagi estat posat en marxa prèviament.

Un jurat expert valorarà la viabilitat econòmica, la innovació i la definició del projecte.Les candidatures es poden presentar fins al 19 de febrer a través del web de firaReus.

El guanyador s’endurà un portàtil HP Notebook-15-R231NS gentilesa de BEEP i també la creació de la plataforma de venda en línia per part de l’empresa Comercios Online.